Wednesday, August 25, 2010

HidUp Ku kini BerGelaR IsteRi.....IBU



















6/6/2010 tarikh sejarah dlm hidupku.. kerana sudah SAH bergelar Isteri kepada suamiKu. (shahrikhuzaimie bin mansur) bahagia ku bersamaNYA... Hari2 dilalui penuh detik gembira & suka.... kini sudah hampir 3bln pernikahan kami.... aku sedang mengandungkan anak pertama kami...x sabar rasanya nak tunggu saat bahagia ni..walaupun lambat lagi tapi aku amat gembira... maklum la xpenah lagi ada anak...... tq abang... syg abang... memanjat syukur pada ilahi kerana memberi kami rezki..... sepanjang 2bln ni aku mengandung xpernah lagi ada alahan pape.... kira ok la,cuma rasa nak muntak2 dgn pening2 jer... biasa lah adat ibu mengandung,ada yg lagi teruk sampai xdpt bau suami... xboleh hidu ikan kering..bau sabun pun jadi busuk....mcm2 alahan si ibu berbadan dua ni.... semuanya ditanggung tanpa rasa penat @ jemu...demi anak dlm kandungan.....erti pengorbanan seorang ibu kini dpt aku rasai sedikit demi sedikit... ibu,sungguh tinggi pengorbananMu terhadap anak2Mu ini..... sesungguhnya tidak terbalas jasa mu ibu...tidak terungkap dgn kata2...tidak terbayar dgn wang ringgit....akan ku kenang hinggat akhir hayat... semoga daku dpt mendidik anak2Ku seperti Engaku mendidik & menjagaku semasa kecil hingga dewasa.....kini Daku pula akan menggalas tanggugjawap sepertiMU....

7 comments:

kak long said...

wah dah nak jadi ibu yo...tahniah..!

ros said...

salam lynda..boleh..insyallah..kalau lynda nak blajar,lynda boleh datang blajar ya..anytime sb k ros fulltime....atau kalau lynda nak k ros ke sana pun boleh..carilah 2 3 org utk k ros turun ajar di seremban..insyallah..k ros sampai..ap2..bolehlah sms/email k ros ya..tq lynda..tahniah..kerana akan menjadi ibu ya...:)

Leez Riedzuan said...

tahniah2...mintak encik abg, jaga awk bebaik ek...jgn asik keje3...hehehe...ade terasa mgidam pe2 x? nk makan pe2 ke...leh tolong carikan...

immeylito said...

waaaaaaaaaaah!!! bakal ibu....tahniah linda!!! - iman

Fantastic Ajane said...

waaa!!!! tahniah lynda... best kan jadi wife..then u pla soon 2 b mum...:)

Obat Tradisional Darah Tinggi said...

selmat yahhh semoga menjadi keluarga yang sakinah mawadah warohmah...langgeng selalu sampe nenek-nenek.....

Heather White said...

Hello, Saya Puan Heather Putih, syarikat pinjaman pinjaman peribadi. Kami sedang dan pakar dalam memberikan yang akhir pinjaman tahun ini, pinjaman Krismas, tahun pinjaman baru untuk anda untuk membayar apa-apa pinjaman koperasi yang anda sedang berada di sekarang kita memberikan pinjaman peluang seumur hidup untuk anda untuk membayar bil-bil anda dan hutang peribadi dan memiliki perniagaan anda. pinjaman diberi kepada individu dan syarikat pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel: (qualityloanfirms@asia.com)
(heatherwhiteloanltd@gmail.com). Datang dan perbezaan pengalaman dalam perkhidmatan kami.